10 saker som gör dig (mig) glad!

Tänk på 10 saker som gör dig glad i livet, kan vara vadsomhelst!

  • Vänner. De man umgås med helt enkelt. Man behöver umgänge, utan det, kan man faktiskt inte vara lycklig, enligt mig! Mamma. Natalie. Jp. Vemsomhelst. Jasmine. Behöver jag säga något mer? Lycka i livet!


  • Gym. Jag vet inte vad jag ska ta mig till nu när jag bara blir fetare och fetare för varje dag som går, helt kört för mig! Men snart ska jag få mitt andra gymkort. Och det ska bli så jäkla skönt. Jag vill gå ner i vikt! Helt ärligt. ÅÅÅÅÅHååå

  • Sommaren är snart här! Shit... Idag var det 15 grader när jag gick ut. Snart blir det varmare! Varmare och ännu varmare! Jag kan inte något mer än bara längtaaaa..... Herregud! På måndag ska jag och girlsen grilla. Fan vad jag hoppas att graderna stigit då!

  • Att vi är unga! Vi lever livet helt enkelt och det är bara början av livet för oss! Vi ska leva fullt ut nu när vi är i läget och vafan gör det om jag är fet då? Vafan! Mat är kärlek! Man lever bara en gång!!!

  • Musik! Musik... vad skulle man göra utan musik? Det skulle vara helt musik! Det finns olika stilar också,tacka gud för den, techno,rock,rap,soul,opera,salsa,hiphop,reggaeton o.s.v thank gooood for music! Halleluuujaaah....

  • NÅGOT MAN SKA VARA RIKTIGT GLAD ÖVER.. är att man faktiskt födts i ett bra land, att man inte svälter ihjäl, man har det bra hemma och att man inte är en total pundare. Något man ska tacka för. Det ska alla vi som inte har det så vara glada över, och sedan hjälpa de så gott vi kan som har det så. Vi kan inte ändra på allt, men vi kan ändra på något!

  • Okej.... det fanns bara 6. Skriv upp era!


  • Smile to life!! hahahahahhaa asfuuul gammal bild!! men bjussar på deen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0