10 saker som gör mig glad och som jag stör mig på!


10 saker som gör mig glad!


1. Att det snart är sommar!
2. Att sitta och på en mysig uteservering med chailatte och skratta åt dåliga skämt
3. Att snart ska vi äta min favoritmiddag!
4. Att vara ute med nära vänner
5. Att kunna vara sig själv
6. Att mitt hår börjar bli långt!
7. Att se att det går bra för folk man tycker om
8. Att shoppa
9. Att pussas
10. Att dansa



10 saker jag stör mig på!!



1. Folk som har fördomar
2. Egoistiska människor
3. Stressiga människor i trafiken
4. När man ligger och sover, klockan 7 på morgonen börjar grannen borra!!!!!
5. Skitsnack bakom ryggen
6. Stör mig på bloggar som ägnar sig åt att vara elaka och sprida negativ energi
7. Långa köer i butiker när det bara är en kassa som är öppen och resten tomma, skaffa personal!!
8. Stör mig på människor som ser ner på folk som inte är lika lyckligt lottade som dom själva, tänk alltid att dom du möter på vägen upp kan du möta på vägen ner
9. Att jag aldrig hittar den rätta, och är väldigt kräsen av mig!
10. På att mitt hår är orange i vissa delar, rött i vissa, brunt i vissa och svart i vissa!

Tagen från Natacha peyre's blogg. I princip kopierad för att jag tyckte och höll med hennes åsikter! Hade bara tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0