3 April

DAMN vad dagarna rullar förbi fort. Det är redan lördag! Herrejösses... snart är jag 40.. snart har jag volvo och barn. OMG! Iallafall var jag nyss ute på en långpromenad med mamma och dixie, vi snackade lite om allt, pedofiler och hur någon miljardär raggat upp mamma, till att vad skulle mamma göra om jag drunknade.. haha om allt! Alltså.. Nu är jag hemma.. Dricker vatten och blev riktigt mätt av min daimglass som dixie fick avsluta åt mig.. Puss


Mitt hår är helt missfärgat! haahhaaahahhaa

typ rött, svart,brunt och blondt?!

Har iallafall sovit i fläta och fått ganska mkt längre hår!


OBS. JAG SER HELT KRITVIT UT I KAMERAN! MEN DET ÄR KAMERAINSTÄLLNINGARNA OCH SOLEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0