Fördröja tiden

Bästa veckodagen: Fredag

 

 

Humör: Trött!

 

 

Favoritgodis: Lösgodis... lite blandat, eller marabou!

 

 

Är det nåt du absolut inte äter: Mycket... ärtor (ärtsoppa..allt det där) lever,blodpudding o.s.v

 

 

Kläder just nu: tröja och mjukisar

 

 

Musik just nu: There's Nothin on you - B.O.B

 

 

Favoritsaft : Jordgubbe

 

 

Dagens längtan: Tills jag får en kille.. Haha..

 

 

Hur många kuddar sover du med: 7 stycken ;)

 

 

Spelar du nåt instrument: Nej, men har JÄTTE*BRA* skillz med beatboxandet! Visst? ;)

 

 

Dagens frisyr: Lite vågit för jag sovit med flätor. Men annars, nytvättat!

 

 

Kommer du ihåg din första kärlek: Självklart! En nära barndomsvän till mig än idag.

 

 

Har du några homosexuella vänner: Japp det har jag faktiskt.

 

 

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det är det väl,absolut!..

 

 

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej det gör jag inte, men däremot är det en besvikelse ibland.

 

 

Bio eller promenad: Promenad ska vara med någon man bryr sig om, bio är man på för att slippa ta snacket! Hehe.

 

 

Dagens borde: SOVA!

 

 

Dagens fundering: Om jag kommer dö singel

 

 

Snarkar du? Nej! :D

 

 

Rädd för insekter? Japp så rädd man kan bli...

 

 

Det här är jag bra på: Sjunga, vissa tillfällen (rätt låtar), rita, dansa kan jag ju inte säga.. men jag har mina tidspunkter... haha!

 

 

Vad vill du jobba som? Journalist, veckorevyn etc

 

 

Chips eller godis? GODIS! chips..yuck

 

 

Skriver du dagbok? Nej,men jag har gjort. Eller räknas bloggen som en dagbok?

 

 

Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Inga tatueringar - ÄN. Piercing, vill ha i tungan och naveln men har bara i öronen. The casual. 


Hur många syskon har du? Tre bröder, Daniel,Axel och Niclas.

 

 

Är du rädd för blod? Ja.. om det inte är mens. Haha...för då svimmar jag av!

 

 

Anser du att du är stark? Stark som person ja! ;)

 

 

Röker du? Verkligen inte, riktigt emot rökning!

Snusar du? Nej! Verkligen inte. Tycker att det är vidrigt.Speciellt med killar som gör det, man vill bara borsta deras tänder efter.

 

 


Använder du knark? Aldrig testat tänker heller inte göra det. Det är smutsigt att använda knark och vill inte komma in på fel spår som kan förstöra hela mitt liv.

 


Kaffe eller te? Chailatte, MUMS!

 

 

London eller Paris: London!

 

 

Favoritfärg: Svart..

 

 

 

Född: Finnneeelandet

 

 

Nationalitet: Kvart finsk, svensk, lite amerikan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0