Garderobkoll

Hello! Sov över hos Nati, gästbloggade på hennes blogg även. Sedan skulle hon på träning så vi kunde inte lalla runt hela dagen, som jag gärna skulle ha viljat. Men jag drog hem, var inte lika soligt som jag trodde - ingen sol alls. Sedan kröp jag hem och gick ut på långpromenad med hunden, som nu ska bli en vana. Stackars hund! Nu har jag kollat igenom lite på min lilla klädställ. Har alltså inte vågat kika in i garderoben. Men har tagit bild på lite plagg bara från klädställen som jag inte använt så länge som jag minns!


Helly hansen väst - går att vara vit och svart.

Bättre bild. Den är ganska stor och mysig.

Skjorta från Urban outfits. Typ min favoritskjorta förut! Nu är det bara en gammal trasa på galjan.

Min favorittröja när vi var i gran canaria, använde den på julafton men inte en enda gång efter det. PepeJeans.

Så ser den ut bakifrån.

Mina skor som jag använde typ varje dag för några veckor sen ligger och dammar nu också. Mina jeans med!

Vanlig kavaj från LINDEX

Supermysig vårjacka från ZARA.

Min favorit förut, hade riktigt många liknande men sålde de. Kommer hålla i dig dock! Gina.

Kommer ni ihåg denna tröja? Knarkade typ den när jag precis köpt den. Miss it! BIKBOK.

ZARA från frankrike.

Kofta från MQ om jag minns rätt.

H&M.


Dock är denna tröja min favorit just nu! Love it!

VILKEN AV KLÄDERNA TYCKER NI VA FINAST? det var inte alla. onödiga kläder bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0