Lovelööö

Heeej!! Jag kom precis hem. Tidigt va? :) Jag var ute i kristineberg *fan vad jag och nati är duktiga på att dra dit folk* iallafall... vi skrev ju det där mottot på facebook och fan vad stort det blev! Dock kände vi inte djn. Men vår kompis gjorde. cOOOL. Haha, iallafll är jag jävligt taggad nu! Jag har haft bästa kvällen, lite för tidigt, men skiiitkuuul! Vi var i kristineberg, grillade marshmellows och värmde oss vid en brasa. Umgicks och mystemed filtaroch hade så jäkla kul. Hoppas er kväll också varit det, längtar tills imorgon då jag kan lägga mig i jassans
(mammas) säng och bara mysa och pilla på hennes benhår! Puss

Nu ska jag tydligen inte göra det.
Även fast jag spammade dig med att ringa dig så ville jag bara säga att jag såg ditt inlägg och jag älskar dig så mycket olivia.


Men däremot hatar jag dig för du bara lägger in fulaste bilderna på mig.

Igår.

Vi är typ... bäst. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0