Nu ska jag göra en dejavu

Jag ska härma Ollie.
Jag har lärt mig, och det är i princip en gåva att man lär sig sånt.
Att, man behöver inte ha mycket vänner för att ha bra vänner, man behöver inte ens ha några, utan det är de som betyder mest för dig som endå kommer att hålla kvar längst när du står där helt själv sedan. Jag har insett vilka som står mig närmast. Jag har insett det, det är inte många. Men det är så många som jag behöver. Några som jag verkligen under denna tid insett att betyder så mycket för mig, det är Jasmine (såklart) och Nati. Jag kan inte beskriva mina ord (blablabla) men jag älskar er! Sedan är det sen länge sen Olivia, det går bara inte att vara normal nära henne. She turns me on. Kissemissepusselusse.
Jag vet att du hatar den här bilden. Och jag kan säga dig,
det gör jag också. Som du konstaterar att jag inte gör. Men den
bilden är från en speciell tid då vi umgicks så mycket!
Glad att jag funnit dig min lilla pusselbit.


Ollie...hmmm.behöver jag säga något mer? Vi pissar på alla genom livet!



SÅKLART jag inte glömt dig min nisse. Såklart jag inte plockar undan dig!
Är du dum!!!! Men du vet förhållandet mellan oss och jag kan inte annat än klaga. Från min del, för det mesta dock. För jag vet själv att jag inte varit den bästa. Men det är allt jag har att säga....



MIN ABSOLUTA LIVSGLÄDJE! vad skulle jag gjort utan min hästisbästis.... dött.
Porrkompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0